Оформлення МАФів (тимчасової споруди)

Оформлення МАФів (тимчасової споруди)
Термін від 15 тижнів
Код документу 47
ОрганізаціяДепартамент містобудування і архітектури КМДА
Вид послуги Містобудівні та інвентаризаційні послуги
від 10000 грн.
Замовити
Наші переваги
  1. Індивідуальний підхід
  2. Особистий менеджер
  3. Прозорість в співробітництві
  4. Повний юридичний супровід
  5. Сертифіковані та кваліфіковані спеціалісти
  6. 100% фінансові гарантії
  7. Варіативність вирішення питань
  8. Надання партнерської бази

Що таке паспорт прив’язки

МАФ - це невелика споруда, елемент благоустрою для здійснення підприємницької діяльності, відпочинку, соціально-культурної функції, тощо. Відмінною рисою малих архітектурних форм є те, що вони не мають грунтовного фундаменту. Для офіційного розміщення МАФів на території міста Києва необхідно отримати паспорт прив’язки.

Паспорт прив’язки тимчасової споруди - це документ, що дозволяє встановити МАФ та проводити в ньому  підприємницьку діяльність. Цей дозвільний документ має містити в собі топозйомку М1:500, кольорові ескізи фасадів, та технічні умови щодо інженерних мереж.оформлення МАФ

Повна процедура поетапного оформлення МАФів

Для отримання паспорту прив’язки в м. Києві необхідно пройти наступні етапи:

  1. Створити заяву через електронний кабінет містобудівного кадастру м. Києва, вибравши бажане місцерозташування на карті та заповнивши відповідні поля. До заяви також необхідно додати копії установчих документів юридичної особи або реєстраційні ФОП, копії наявних документів щодо розміщення тимчасової споруди, фотографії місцерозташування майбутнього павільйону

  2. На цьому ж порталі необхідно сформувати заяву щодо отримання топозйомки в маштабі 1:500 місця, та нанесення контурів майбутньої споруди на цю карту

  3. З отриманими документами слід звернутись до Центру Надання Адміністративних Послуг . Після обробки документів передає їх до Департаменту містобудування та архітектури міста Києва, який в свою чергу передає їх на розгляд комісії

  4. За результатами засідання комісії та підготовленого Департаментом містобудування висновку про відповідність намірів необхідно замовити у землевпорядної організації план розміщення споруди та схему благоустрою території на карті в масштабі 1:500

  5. На наступному етапі слід укласти угоду про сплату пайової участі відносно утримання об’єктів благоустрою

  6. На фінальному етапі повністю сформований пакет документів необхідно надати до ЦНАП. В свою чергу дозвільний центр передає документи до Департаменту містобудування де і формується паспорт прив’язки. Після чого замовник може отримати документ в Центрі Надання Адміністративних Послуг

Необхідні документи

  • Паспорт та ІПН ФОП, або ж копії установчих документів, в разі якщо власник - юридична особа

  • Топозйомка М 1:500 (за наявності)

  • Креслення фасадів тимчасової споруди

Підтримка в отриманні землевпорядних документів від LAW

Наша компанія здійснює повний комплекс послуг з оформлення документів у сфері земельних відносин. Ми гарантуємо позитивний результат та дотримання строків виконання. Індивідуальний підхід та особистий менеджер зроблять співпрацю максимально комфортною і зрозумілою! Land and We - з нами зручно та швидко отримати необхідну документацію!

Замовити
З цим документом часто шукають