Викуп земельної ділянки державної або комунальної власності

Викуп ділянки державної або комунальної власності
Термін від 30 тижнів
Код документу 57
ОрганізаціїКиївська міська державна адміністрація, Органи місцевого самоврядування Київської області
Вид послуги Юридичні послуги
від 10000 грн.
Замовити
Наші переваги
  1. Індивідуальний підхід
  2. Особистий менеджер
  3. Прозорість в співробітництві
  4. Повний юридичний супровід
  5. Сертифіковані та кваліфіковані спеціалісти
  6. 100% фінансові гарантії
  7. Варіативність вирішення питань
  8. Надання партнерської бази

Ключові аспекти викупу земельної ділянки державної або комунальної власності

Як і будь-який інший аспект земельних відносин, викуп земельної ділянки державної або комунальної власності має свої особливості. Юридичні особи можуть купити такі землі на підставі наступних обставин:

  • Купівля земельної ділянки з оренди. Якщо юридична особа орендувала цю землю, вона має право подати клопотання до органів місцевого самоуправління відносно викупу ділянки

  • Викуп земельної ділянки, на якій знаходяться приватизовані будівлі та споруди. Власники об’єктів нерухомості можуть претендувати на викуп земельної ділянки на якій ці об’єкти знаходяться

  • Викуп земельної ділянки для суспільних потреб. Організація на ділянці суспільно корисної діяльності або будівництво соціальних об’єктів, також є підставою для купівлі ділянки у власника  

Фізичні особи мають право викупити земельну ділянку в разі вже використаного права безкоштовної приватизації за даним цільовим видом використання.

Якщо заяви про викуп земельної ділянки були подані більше ніж однією особою, то весь процес відбувається на базі проведення аукціонів, в яких має змогу взяти участь будь-яка юридична або фізична особа, за виключенням компаній на стадії банкрутства.викуп землі

Порядок викупу земельної ділянки

Викуп земельної ділянки з комунальної чи державної власності складається з декількох етапів:

  1. Замовник подає заяву до органів місцевого самоврядування встановленого зразка з зазначенням основних параметрів земельної ділянки та надає необхідний пакет документів

  2. Органи міської, районної або селищної ради в місячний строк розглядають подання та приймають рішення про розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо земельна ділянка не сформована) або відмовляють замовнику із вказанням конкретних причин

  3. На підставі позитивного рішення органів місцевого самоуправління замовник повинен сплатити авансовий внесок в розмірі 20% від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки

  4. Одночасно з затвердженням проекту землеустрою орган місцевого самоврядування надає розпорядження на підготовку документації щодо проведення тендеру на визначення експерта-оцінювача ринкової вартості ділянки

  5. Проводиться тендер та розраховується ринкова вартість земельної ділянки

  6. Орган місцевого самоврядування виносить рішення про продаж землі. Покупець сплачує вартість землі, сторони укладають договір купівлі-продажу і за покупцем реєструється право власності

Необхідні документи

  • Паспорт та ІПН замовника, або ж копії установчих документів, у разі якщо замовником виступає юридична особа

  • Рішення органів місцевого самоврядування або наказ Держгеокадастру на проект землеустрою

  • Документи, що підтверджують право власності на об’єкти нерухомості на земельній ділянці

Отримати документи легко з LAW

Штатні експерти нашої компанії володіють величезним досвідом роботи як з центральними, так і з територіальними органами виконавчої влади.

Ми беремо на себе весь комплекс робіт з отримання необхідних документів. Наші юристи перевірять наявний пакет документів та допоможуть з оформленням заяв та довідок. 100% гарантія виконання зобов’язань в мінімальні строки.

Замовити
З цим документом часто шукають